2014-10-02 @ 10:43:14 | Vardagsliv
Hurra! Hurra! Hurra! 
Igår vart min storebror 25 år, grattis till han! Så med andra ord var jag på 25-års kalas igår, där det bjöds på smörgåstårta, bullar och kaffe. Idag ska jag iväg och köpa kattsant, hämta ut ett paket samt köpa någon annan kattmat åt Moses då han fått dålig aptit. Är de inte ungen som är lite små krasslig så är de kattjäveln som bråkar, alltid något. Sova får man göra i graven! Något jag mer stör mig på nu medans jag ändå sitter och gnäller är att de ska vara så jävla kallt i lägenheten. Sigtunahem måste missat de där med att sätta på värmen? Idioter! Nog gnällt för min del idag. Ska göra oss iordning snart så vi kan åka och göra våra ärende n. Ha en trevlig dag allesammans!
 
 
Min tokiga bebis!
 

Kommentarer
Postat av: cissi syster björk

såååå söt! jag dör!!

blogga meraaaaa, puss syster, så stolt över dig!

Svar: Tack så mycket 😄😄💖Försöker, hihi! Saknar dig så mycket.
Min syster 😍💖💖
Sofia Hurtig

2014-10-08 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback