2013-11-21 @ 15:50:37 | Vardagsliv
Tjoho!
Länge sen jag upptdatera. Blivit otroligt mycket jobb, en hel del extra då jag försöka jobba för så bra mammapenning som möjligt! Samt att passa på att jobba nu innan hag börja känna mig allt för tung och orörlig. Men hittills känns allt jättebra lite små känningar i benen samt att den lilla börjar bli otroligt bra på att sparkas. Men vi kämpar vidare och jag förstår vad folk menar med att man känner sig otroligt frisk när man är gravid. Man får en helt annan energi, helt otroligt!

Just nu sitter jag på tåget påväg att jobba 4 ynka timmar men sen är jag ledig imorgon vilket ska bli superskönt! Visserligen ska jag till Pappa och ta fram mina kunskaper i ekonomi pch fakturera lite, men de ska gå bra. Var ett tag sen man lämnade gymnasiet nu. Men mitt minne är hyfsat ännu. Annars ska jag jobba i helgen så mycket mer än så blir de inte av denna vecka tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback