2013-01-25 @ 07:39:43 |
07:30, tidig morgon med andra ord. Sitter på tåget påväg till jobbet nu. Igår kväll vart en mysmiddag hos mamma samt börja rensa ur mina garderober, så för er som vill veta så ligger de massa nya plagg ute på tradera (SofiaHurtig). Efter jobbet idag ska jag möta upp Cillan sen vidare till och skicka iväg ett par skor sen hem och börja rensa mina garderober hemma, sen ska de storhandlas med Elle. Ikväll har vi även lovat att hämta Mamma och hennes kille i Knivsta runt klockan elva sen kanske de blir att avnjuta något glas på Corner, men de får vi se. Men nu ska jag sätta igång lite taggande musik så jag blir glad innan jobbet.



Lilla gulliga Lenny igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback