2013-01-18 @ 19:40:36 |
Efter åtta timmar på BK är jag hyffsat mör, och jag som trodde jag var fett pro på att langa burgare. Men icke sa nicke här inne i stan flippas de otroligt mycket burgar tillskillnad mot lilla Rotebro. Men nu sitter jag och sucktar efter vinet som väntar på mig hemma, vilket jag är värd enligt mig själv och min läkare som faktiskt friskförklarade mig idag. Både inflamationen och lungkatarren var bort så all in ikväll! Dagen i sig gick bra på BK men självklart saknar jag mitt lilla McD men man får tänka på att de här är heltid samt så har jag ju McD Sky City kvar om jag känner för att byta bort mig lite. Tror de är lagom tryck där för mig. Men ska fortsätta min hemfärd nu. Ha en trevlig kväll, för de ska jag ha!



Sedär en outfit från BK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback