2013-01-14 @ 23:57:23 |
Dagen vart inte riktigt som planerat. Kom till jobbet klockan elva med då visade det sig att jag skulle börja klockan tre, kill me! Gled vidare till Solna för att luncha med mamma, supermysigt. Efter de satt jag på hennes jobb i någon timme innan jag åkte tillbaka till mitt jobb (en timme tidig). Sedan vart de jobb mellan 15:00 - 21:45, skitdrygt. Inte nog med de idag så var tåget 3 min för tidigt, kan de ens hända?!?! Ja så självklart missade jag mitt tåg och fick vänta 30 min på nästa, lagom sur! Men nu ligger jag nyduschad hemma i sängen och ska faktiskt sova för imorgo blir de tidigt. Puss!








Lite trevliga bilder från dagen.

Kommentarer
Postat av: MRK

FIND YA!!

2013-01-15 @ 00:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback