2012-09-27 @ 13:10:38 | Vardagsliv
Sitter och kollar på ett brutalt tvprogram - Dox Bully. Programmet handlar om hur elverna på dem amerikanska skolorna trakasserar varandra dagligen. På bussen, i skolan, lekplatsen m.m. De är så brutalt, tydligen är det över 13 miljoner amerikanska barn som mobbas. 
 
På tal om annat är min dag helt oplanerad, har brutalt ont i magen bara. Sitter typ fast i soffan men som tur ligger misse bredvid mig och håller mig sällskap. Men ska börja fundera på att fixa lite lunch och ta hand om disken, otroligt roligt..
 
 
Nytagen bild för cirka 2-3 dagar sen. De bjuder vi på!

Kommentarer
Postat av: Cissi Björk

Så himla fin min syster <333

Svar: De är för att jag är lik dig, min älskade syster! <3
Sofia Hurtig

2012-09-27 @ 22:44:32
URL: http://Cissibjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback