2012-03-20 @ 00:44:08 | Vardagsliv

Första kvällen i Madrid har varit helt okej, de har varit mycket åkande. Efter vi lämnat flygplatsen tog det närmare två timmar med tunnelbana till vårt hotell. Det enda positiva är att vi bor väldigt centralt. Precis utanför vårt fönster kan man se shoppinggatan med blandannat Zara, H&M, Bershka m.m. Imorgon ska vi till ett stort palats där vi ska kolla på två kända trädgårdar sen ska vi dessutom åka och spana in fotbollsarenan. Ja som sagt dagen är fullspäckad imorgon och jag vill dessutom hinna shoppa lite om tiden räcker till förhoppningsvis. En positiv sak är att butikerna har öppet till 23:00 ungefär. Så shopping ska jag nog hinna med. Men ska borsta tänderna nu och bege mig mot sängen. Kommer bli tre jobbiga nätter utan mig pojkvän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback