2012-08-07 @ 09:49:23 | Vardagsliv
Ojoj, suttit och slipat om designen idag, eller ja bytt bilder? Haha, men på grund av att jag är amatör tar allt 100 år för mig, så nu lägger jag ner. Idag blir det shopping med min syster, oh vad jag längtat! Vart vi åker är ännu inte bestämt, men jag skulle vilja glida förbi en Elgiganten och strida vidare om att få en vit telefon. Igår var jag och pratade med Elgiganten i Uppsala, otrevligaste killen ever! Så idag åker jag till Häggvik igen och försöker där, betydligt trevligare personal! Visserligen är det i Häggvik jag nästan alltid köper mina elprodukter men tänkte att när jag ändå skulle till Ikea så kan dem i Uppsala säkert hjälpa mig. Men hade jag vetat att den där säljaren skulle vara sådär otrevlig hade jag lika gärna kunnat spara den energin jag la på honom. Upprörd tjej, haha. Nu ska jag sminka mig, duscha m.m. samt väcka min pojkvän som fortfrande sover. Slänger in en outfit innan jag drar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback