2012-08-11 @ 19:25:17 | Vardagsliv
Ligger fortfarande i sängen, har knappt orkat rest mig för något idag förutom en dripp till donken. Gårdagen vart trevlig, liten diss att Kung Carl har en vattenskada så halva krogen är avstängd. Ikväll var jag taggad som fan att åka till Uppsala eller Stan, men alla banga ur i sista sekund och ville dra på Kung Carl ikväll igen, så då känner jag att jag kan stanna hemma. Behöver ändå städa och plugga lite inför mitt körkort. Pojkvännen har jag bara träffat cirka 2 timmar idag, känns också bittert. Mamma har åkt till morfar och de känns också bu och bä.. Fan vad negativt allt är, ska sova vidare!

Cissi rockar galet på pianot igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback