2012-04-04 @ 10:46:07 | Vardagsliv
Schemat står fullspäckat enda in till den 8 juni. Det enda jag ser i min ögonvrå är stora högar med läxor och prov, kan någon bara ta skithögen ifrån mig och göra skiten, snälla? Nu vart det mycket skit i samma mening, perdón.. Hanna klagar att jag uppdaterar dåligt, så varsågod, ett inlägg med SKIT är vad du skall få! Efter helvetet idag skall jag hem och städa, samt handla mat, ännu ett helvete. Kvällen belönas däremot med en tjejkväll (mammas vänninor) plus Cillisen, detta betyder alltså att man får dricka sprit. Fyfan vad underbart, sprit i stora mängder, massa sprit. SPRIT, SPRIT SPRIT, perdón... Sen ska jag väl försöka tänka på att vi har påsklov nästa vecka, maravilloso! Ska ge mig nu, ska kriga mot skolan. Paz y amor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback