2011-09-02 @ 11:04:47 | Vardagsliv

Ung företagande är näst på schemat. Egentligen är jag skit trött och skulle göra allt för att få gå hem och lägga mig i sängen och sova, men icke sa nicke. Här sitter jag i skolan, och som Hanna säger mördar mitt psyke. Men har lunch efter det här och funderar seriöst på att ta mig en sväng till Märstas kinarestaurang för att ta mig en god lunch. Efter skolan ska jag dessutom till jobbet, vilket inte känns helt okej, på grund av att jag har ont i lungorna (har kvar min förkylning sen Rhodos). Men nu ska vi diskutera affärsplaner m.m, så tror det är bäst att jag hänger med!



Måste banta! Ölen kan till och med stå på min mage nu...


Kommentarer
Postat av: Milliiis

Du som är så fin! Så sluta genast upp med sådant struntprat :*

2011-09-02 @ 14:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback