2011-09-29 @ 22:57:02 | Vardagsliv

Har varit dålig på att skriva idag, har bara blivit att jag slängt upp massa bilder med rubriker. Men ska fatta mig kort om gårdagen och dagens händelser. Igår var det middag ute med tjejerna, vi styrde våra steg mot Fridays på Stureplan, vilket vart riktigt trevligt. Efter det drog vi tillbaka till vår lilla håla och vissa valde att gå ut. Så det vart ett gals vin på Corner samt en runda på Garage. Väl hemma sen slog vi på en rulle men däckade efter sisådär 10 minuter. Idag har vi bara legat hemma och degat fram till klockan fem då jag drog till jobbet, visserligen bara tre timmar men satt kvar och åt med Kicki i över en timme. Men nu är jag hemma och ska ta mig en dusch, sedan blir det nog tid för mig att sova för ska upp tidigt imorgon. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback