2011-09-12 @ 21:18:10 | Vardagsliv

Och med stora förhoppningar på att somna ordentligen igår kan jag säga er att det sprack. Kunde glädja mig åt att få sova cirka 5 timmar. Men ikväll ska jag ge mig på ett nytt försök, för är så sjukt trött. Visserligen slutade jag klockan 12:00 idag, men gick då vidare till Conny's och pluggade teori med Hanna. Sen runt klockan halv tre övningskörde jag i två timmar, och sedan vart det jobbet fram tills nu. Så jag erkänner, jag är nog tröttare idag än igår, suck! Men ska ta mig en dusch nu och invänta Cissi som snart ska sluta jobbet. Sen hoppas jag på att Jocke ska dyka upp också? Ja, det lär ju märkas om inte annat. Men nu blir det duschen och laga middag. Puss!



Bildbevis på hur sliten jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback