2011-11-04 @ 00:01:49 | Vardagsliv

Äntlingen tror man att man ska få slå sig till ro i sängen. I dörröppningen står Cillsen med Yatzyt i största hugg och datorn i andra hand (som vi tydligen skall ha som bord i sängen) Jippi är min tanke, not! Men för att få lite fred i den här familjen ler man och säger "gud vad roligt". Som plåster på såret har hon lovat att vara röksallskap nu innan vi ger oss in i en ny omgång, he he... Imorgon ska vi båda upp tidigt, jag börjar 11:00 men ska befinna mig på restaurangen en halvtimme tidigare på grund av att våra högsta chef skall komma dit och godkänna våran restaurang så denna vecka har varit ganska jobbig och full späckad med saker att göra. Så imorgon och på lördag bli själva provet om vi lyckats. Men nu ska jag sova så jag kan göra gott ifrån mig imorgon. Peace!



Trött tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback