2011-11-12 @ 18:27:06 | Belgien
Den första riktiga dagen har börjat lida mot sitt slut, fast inte riktigt än. Idag har vi varit ute och gått i cirka två timmar, inget som förgyllde min dag något vidare. Vi gick runt till olika ölbryggerier och testade öl i dess olika tillverkningsstadium, samt körsbärsöl. Efter det gick vi till något gammal slott från 1600-talet och kollade runt lite, vilket inte heller intresserade mig. Shoppingcenter är något jag heller föredrar att försumma cirka 7 timmar på. Men nu är vi i alla fall hemma igen, och jag är typ galet trött efter hela den här dagen. Men som pricken över i:t så har min familj planerat att vi ska ut och äta på någon restaurang med min "pappas" vänner. Pinsamt, he he he...
Ska sluta klaga nu och göra mig i ordning för den otroligt trevliga middagen, positiv energi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback