2011-11-13 @ 18:54:27 | Belgien

Lika bra att nämna det på en gång, min positiva inställning är väldigt låg just nu. Så ni kan ana hur detta inlägg kommer se ut. Idag skulle vi åka till ett av deras nya moderna museéum och kolla på handelsfartyg, om jag inte fattade fel? Vi kom till ett fint museéum men all fakta stod på tyska, alla fartyg var gjorda som små modeller och vi hade ett helt häfte med svenska frågor att översätta till Belgarna så dem kunde leta fakta, för vi fattade inte ett skit. 5/5 pommes, he he he.. Efter det gick vi och kollade på statyer, precis det jag intresserat mig av hela livet, eller? Sen tog vi tåget tillbaka till Mechelen till en äldre man och hans butik som berättade om sina ostar på tyska, ja undra vad han sa? Sen fick vi skjuts till stationen där min "familj" hämtade upp oss, räddningen på kvällen. Nu ska vi snart äta middag, sedan har Belgarna dragit ihop att vi ska gå ut, eller rättare sagt det belgiska killarna, tjejerna är inte så hypade av att göra saker precis, dem föredrar att sitta hemma och kolla på film. (Tackar gudarna att jag bor hos en kille). Men ska ta mig en lite shower nu och fixa till mig lite, peace!




Till och med åsnorna var mer intressanta än dagens statyer.


Kommentarer
Postat av: Adela

trodde de va en häst.. :(

2011-11-13 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback