2011-06-20 @ 12:00:18 | Vardagsliv
Godmorgon!
Det har varit dålig uppdatering hela helgen, men vilket leder till att jag har mycket som helst att berätta. I fredags var jag ute på Nype tillsammans med Cissi, Max, Jimmy, Adam och Robban, kvällen vart lyckad och efter fyllekäk på donken tog vi taxi hem runt fyra tiden. På lördagen jobbade jag kvällskift och efter det begav jag mig ut till Kung Carl och träffade Frida. De var menat med att jag skulle ta bussen hem halv ett, men vid stängning var jag tydligen fortfarande kvar, illa! På söndagen klockan sju på morgonen stod jag arbetsklädd vid grönan, lagom bakis och lagom trött. Men hela dagen gick jättebra, vi gjorde ett gigantsikt ballongvalv, ett stort McDonalds M som vart över fyra meter högt, inte illa! Sedan hade jag hand om ansiktsmålningen, vilket var trevligt. Måste säga att jag hade en riktigt lyckad dag på Grönalund tillsammans med McDonald´s Crew!



En bild från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback