2011-07-01 @ 19:12:38 | Vardagsliv

Idag har jag...
Nej det är inte ens värt att berätta för jag har verkligen inte gjort ett skit. Men bara för att få er lika uttråkade som jag själv så ska jag sjävklart berätta. Först vaknade jag runt elva tiden? Käkade frukost och sedan drog till Valsta Centrum och köpte cigg åt Hanna. Men som sagt var fortfarande otroligt trött så gick hem och sov igen, efter jag diskat bort all disk såklart. Sov mellan 13:00 - 15:30, asskönt! Mamma kom hem och dampa lite som vanligt så det var bara att dra på en tvättmaskin och sätta sig och kolla på tv, roligt? Sen drog mamma och jag insåg att jag var galet hungrig, så drog till Valsta Centrum igen och köpte mat och cigaretter, och nu sitter jag här redo för att börja fixa mig för kvällen, roligt va? Men för att avrunda de hela vill jag önska er en trevlig kväll!



What are words, If you really don't mean them..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback