2011-01-13 @ 17:53:44 | Vardagsliv

Lycka kommer lycka går, och så vidare...
Maggan kommer också komma in till Märsta, kul, kul! De blir alltså ett stadigt gäng ikväll, inte bara blondinerna alltså. Som svar på din fråga Max är de inte bara blondinerna utan Maggan också.
Sen måste jag bekänna en sak.. Jag hann inte träna, dumt dumt! De blir oftast så när jag ska gå dit själv. Blir så omotivera. Så svar på din fråga "Anonym" så varierar de väldigt mycket, ibland går jag med Maggan, Jasma eller Cissi, men oftas går jag och tränar med min mamma. De händer enstaka gånger att jag går dit själv. Går jag dit själv är det bara gruppträningen som lockar.

Sist men inte minst måste jag tacka för alla snälla kommentarer ni ger mig! Ni motiverar mig starkt till att blogga och ni gör mig jätteglada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback