2011-01-15 @ 12:48:15 | Vardagsliv

Godmorgon, godmorgon!
Har precis vaknat upp, trött som få är jag också?
Försöker spana in mitt nya schema som ska börja gälla för nästa vecka, men tror ni schemat vill visa sig eller, nej de vill de inte! Jävla skit hemsida. Arlandagymnasiet kan ta sig!
Men nog klagat på de där, nu ska jag börja fundera på lite bättre saker, kanske ta bussen hem om ett tag, vill ju typ duscha och sen kanske ta mig en bit mat..
För ska ner till stationen igen sen för att möta Maggan när hon kommer tillbaka från huvudstaden.

Men nu får ni ha en bra dag.. Jag hör av mig senare, puss!



Kommentarer
Postat av: Michan

Sv: jo det är det:( ;) hihi. <3 kul att du smygläser ibland iaf :D haha

2011-01-15 @ 13:06:56
URL: http://miichaaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback