2011-01-03 @ 01:28:21 | Vardagsliv
Nu är det exakt en vecka sen jag uppdaterade vilket är jättedåligt.
Men jag ska ge er riktig bra läsning igen, med många uppdateringar. Måste desvärre fixa så jag kan börja blogga ur mobilen, vilket kommer underlätta bloggandet för mig.
Men för att förklara lite vad jag gjort den senaste veckan ska jag ger er lite bilder senare i inlägget så ni förstår varför jag varit så upptagen.

Mellan 26 - 30 december befann jag mig cirka 5 mil från sundsvall i en liten by? Ja eller vad man nu ska kalla hålan, Hassela.
Jag var där med cirka 40 ungdomar till där vi delade på en maxistuga (typ som ett litet vandrarhem) Meningen var att vi skulle basta, supa, åka skidor och ha kul. Jag lyckades nästan med allt, jag söp och hade roligt alla dagar, bastade en dag, men jag missade de där med skidor tyvärr, haha!

Den 31 - 1 december/januari var jag i Skepptuna bygdergår och firade nyår. Kan förklara nyår med två ord. HELT MISSLYCKAT! Egentligen borde jag lärt mig att man inte ska ha för höga förväntningar när de gäller nyår men de här var under mina lägsta förväntningar. Riktigt dåligt anårdnat.. Sorry flickor!

Ja sen igår 1 - 2 januari var jag hemma hos Jessica med Hanna, Maggan och Elle. Senare kom även Jocke och Alex förbi. Vi satt i Jessicas nya lägenhet och drack några glas vin. Kvällen slutade med att vi druckigt för många glas vin och jag somnade i Jessicas soffa runt 07:00 tiden. Inte illa pinkat, sjätte dagen i rad som jag är full, alkholist? 

Sen idag har jag varit med Maggan typ hela dagen, sen städade jag lite hemma sen åkte jag ut till landet till min farmor där vi satt och kollade på tv och åt mackor, inte helt fel. Men kom hem runt elva snåret då jag gav katterna mat och nu ligger jag i sängen och har precis kollat på fångarna på fortet, sicken söndagskväll.
Men nu ska jag sova för imorgon ska jag jobba, börjar halv tio, så ska upp tidigt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback