2011-01-06 @ 02:10:35 | Vardagsliv
DAGENS:
Dagens låt: Your Song - Ellie Goulding
Dagens frisyr: En knut..
Dagens smink: Foundation, puder, mascara och ögonbrynspenna
Dagens klädsel: Svarta jeans leggings och en grön brun blus över 
Dagens planer: Hmm.. Har inga planer. Jo tvätta!
Dagens händelse: Mammas 40 plusare till vänner festade till lite, haha!
Dagens vill ha: Pengar?
Dagens saknad: Katterna.
Dagens drog: Min kladdkaka!
Dagens tråkigaste: Sjuk?
Dagens finaste: Mina nya kläder som jag hämtade.
Dagens måste: Städa och plugga..
Dagens dricka: Vin!
Dagens köp: Tamponger!
Dagens mat: Mammas rester, haha.
Dagens kärlek: Kärlek är de dåligt med just nu.
Dagens mående: Ganska nere..
Dagens skratt: Har inte varit mycket skratt, mest tankar.
Dagens tanke: Oj, haft massa tankar.
Dagens önskan: Att jag en dag förstår mig på mig själv..



Blusen jag sympatiskt försökte förklara på dagena outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback