2011-08-21 @ 11:35:26 | Turkiet
De vart en sen kväll igår, därav inget uppdaterande när jag kom hem. Igår provade vi på en turkisk maträtt som tillagades i en lerkruka som dem sedan knackade hål på vid bordet, lite häftigt sådär. Maten var jättegod och vi fick fint besök vid matbordet av Pollywood. Pollywood tyckte också att maten var strålande, vilket uppskattades av kocken. Idag blir det till att sola och bada i någon timme, för klockan två har mamma och jag beställt Pasha program, vilket består av kropps peeling, kroppstvätt, och helkroppsmassage med olja. Detta kommer bli helt fantastiskt. Men nu ska jag äta frukost sedan bege mig ut till poolen.



Världens finaste Pollywood!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback