2011-08-15 @ 12:22:52 | Vardagsliv

Vaknar av att Cissi_94 utropar, frukost, frukost, frukost!
Jag öppnar ögonen sakta men säkert, där sitter hon med en bricka i sängen och har fixat fruskot till oss båda, romantiskt va? Så det har blivit en morgon fylld av frukost, One Tree Hill och korsord. Men nu ska jag ta tag i det ofattbara, packa en resväska på cirka en timme? Diska, bädda upp soffan, fixa mig och sedan åka till jobbet. Önska mig lycka till med att hinna med allt de här innan klockan fyra. Men ni får ha en bra dag, uppdatering kommer ske ikväll igen, för imorgon sitter jag på ett plan till Turkiet. Love!



Oklar bild till texten. Gårdagens slappa facelook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback