2010-09-26 @ 23:45:59 | Vardagsliv



Tjaa!
26 september, hel trevligt ju!
Nej men driver nu fan!
Igår var vi hemma hos snuttemax, trevligt och bra!
De slutade med att jag vart skit packad men kom hem och nyktrade till mig iaf! Positivt!
Idag har jag fan sovit typ hela dagen, don't ask why? Men var typ skittrött.
Men har varit på besök hos min helcoola morfar, vi snackade krig, som alltid!
Sen mötte jag Adela och Doris och dem följde mig till Cissi där jag degade ett tag sen stack jag hem med värsta värken magen?! Fråga mig inte varför..

Men ska sova nu, imorgon är en ny dag. Och ska upp tidigt och åka till stan, cya!



fan vad sexiga man är då, blää!

/ Sofia Hurtig Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback