2010-09-05 @ 22:46:04 | Vardagsliv
Hej, nu var de länge sen jag drog en uppdatering igen.
Just nu sitter jag på FB och snackar med Maggan, riktigt trevligt.

Helgen har gått fort och de har blivit till största dels drickande.
I fredags var vi hemma hos Jimmy C och chillade lite sådär smått och vi kom väll inte hem försen sådär tre tiden kanske. Vart både en trevlig och underhållande kväll!
Igår var jag med Hanna "min blondin" och Blixten. Vi satt och små drack lite hemma hos mig, sen drog Cissi och myste med Jimmy och jag och min blondin drog vidare till en kille som möjligtvis hette Oliver? Eller?
Där var natten sen och vi var inte på hemmaplan fören vid fyra tiden ungefär.

Men nu ska jag tagga till för imorgon ska jag till plugget, och måste vakna tidigt för är hos pappa inatt!
Ha en fortsatt härlig kväll! Puss!

/ Sofia Hurtig Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback