2010-09-20 @ 22:19:03 | Vardagsliv

Godkväll!

Ner krypen i sängen med datorn i knät är stundens aktivitet.
Dagen har varit sig lik, ungefär som vilken måndag som helst med med ett undantag.
Efter skolan följde Jasmine och Carro med mig hem vilket resulterade i Soffans-Latte, vilket inte riktigt smakade
som på ett café men kaffe med mjölk som kaffe med mjölk, eller hur? Till de bakade vi chokladmuffins, vilket vart väldigt gott!
Men nu till dagens undantag. Efter att Jasmine och Carro lämnat mig satte jag på mig joggingkläderna och tog ett varv i spåret och avslutade allt med lite mag- och ryggövningar. Vilket jag fortarande sitter och klurar på hur sjuttsiken jag orkade de?
Men runt kom jag och även i ett helt format, pjuh!
Sen fortsatte kvällen och vi tog oss en runda till morfar och hälsade på! Jag tog med mig mitt nymålade nattygsbord hem, som gjorde sig riktigt fint i mitt rum.

Men nu skall de bli till att kolla på Filip och Fredrik och äta hettade räkor med vitlökssås, samt rökta musslor med rostat bröd! Mums!

Trevlig kväll! / Sofia Hurtig Svensson


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: taaack soffan! :D <3

2010-09-21 @ 13:01:34
URL: http://sofiafw.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gullefjun, jag bara väntar på att du ska blogga ju :O <3

2010-09-22 @ 22:44:26
URL: http://missbrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback