2010-09-20 @ 11:25:10 | Vardagsliv



Hojhoj!

En ny vecka med nya utmaningar i skolan, alltid lika fantastiskt.
Provet nu på morgen gick väll helt okej, inte bäst men ändå dugligt.
Trött på skolan som fan just nu och vill bara gå hem, men har bara en lektion kvar så ska försöka stå ut.
Efter skolan ska jag nog till morfar och hämta hem mitt nattygsbort som jag nu målat svart, hoppas de kommer bli fint iaf. Kommer en bild på mitt rum sen när de är helt klart, börjar faktiskt bli riktigt nöjd nu.

Men ska återfinna mig i den bok jag läser i svenskan och försöka ta mig igenom den snart. Ha en fortsatt bra dag, puss!

/ Sofia Hurtig Svensson



Kommentarer
Postat av: Runegina

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-04-15 @ 23:43:36
URL: http://runegina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback