2010-11-30 @ 21:32:08 | Vardagsliv
Kom nyss in!
Varit ute med farmor hund, typ askallt!
Men hon är för söt när de är snö ute, hon är lika farsinerad varje år, haha!

Igår vart de dåligt uppdaterat. Efter skolan åkte jag hem och tvättade sen åkte jag och mamma till morfar för att hjälpa han att julstäda och julpynta. Sen åkte vi hem och jag åkte vidare till Jocke och träffade honom.
Dagens bästa var i morse när jag låg och sov eller ja var halv vaken och hör att Jocke kommer tillbaka för att han har missat bussen och till och med sprang för att hinna med den, hahaha! Skadeglädje är den enda sanna glädjen!


Kommentarer
Postat av: Jocke

vadå skaddeglädje kunde ha kommit upp och värmt mig i min säng så kunde du ha känt hur kallt det var!

2010-12-01 @ 17:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback