2010-05-25 @ 19:50:31 | Vardagsliv

Egentligen borde ja inte blogga, men jag gör de ändå..
Jag är trött, fryser och filmsugen, men de är något som hindrar mig.
DESSA JÄVLA SAMHÄLLSFRÅGOR!

Jag har två skitdryga frågor kvar av G-delen, sen är de bara VG och MVG kvar vilket ja inte vet om jag orkar med än. Mamma säger att man ska vara glad för G, vilket jag snart är..
Innan jag begraver mig själv i mina böcker ska jag lägga upp en fin bild på Kersi när vi var på DB i lördags plus två fina bilder som kan väcka gamla minnen till liv, även om bilderna är nytagna!

Puss!



Kommentarer
Postat av: missbrag

Haha smygfotade du mig under turen? :O <3

2010-05-25 @ 20:16:46
URL: http://missbrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback