2010-03-02 @ 22:58:44 | Vardagsliv
Som alla vet brukar de bli vändningar på lovet när de gäller min blogg. Men sportlovet, icke sa nicke!
Jag skriver sämre än en förlamad gamal avdankad kärring, ursch jag skäms.
Ska försöka göra en liten förrändring för resten av lovet.

Helgen vart fartfyld hemma hos SixtenBlixten. Tyvärr har min väninna MS segat en hel del och jag har inte sett en bild från hennes kamera, varken på hennes blogg eller FB. Men de kommer nog och när de väl kommer så dyker de nog upp lite bilder på min blogg också.

Annars har jag shoppat en hel del på lovet. En ny plånbok, datormojs för att den inte ska bli så hothot, visade sig att datorn inte hade något större fel än att de var rena rama dammfabriken i den. Så de gjorde mitt lov helt underbart så nu kan jag börja plugga igen, suck!

Har även sett på bio under lovet, de vart snabba cash! Jättemycket handling så filmen är absolut värd att se!
Men nu är de dags att fördjupa mig i min bok igen och fundera på att börja blogga bättre.. Puss!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer
Postat av: Michaela

ME LIKE! :D:D

2010-03-03 @ 09:59:45
URL: http://mitchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback