2010-06-21 @ 12:06:02 | Vardagsliv

Då var man vaken igen med en ny dag framför sig.
Och jag har verkligen inga planer för idag, eller jo ska försöka få tag i Linn och se om vi kan träffas lite.
Sen vet jag inte hur min dag blir, men de återstår att se!

Igår kväll vart planerna en fest i Sigtuna tillsammans med Millan, Micke och ett X-antal till. Kände typ ingen där, men de var kul ändå! Kvällen slutade med att vi gick hem från Sigtuna till Valsta, tog typ bara 40 minuter.. Men med trevligt sällskap gick de jättebra!

Men nu ska jag laga mig en god frukost och sluta mumsa på choklad..
Linn har äntligen svarat så man kanske har någon att luncha med, vem vet?
Puss!

/ Sofia Hurtig Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback