2010-01-30 @ 14:56:05 | Vardagsliv

Jag är trött, har huvudvärk och mår illa. Kan lördagen bli sämre?
Igår var de en stressig dag, började skolan klockan nio och slutade även klockan nio också. Så drog till hem till mig ett tag sen drog vi till centrum och käkade kina, min favorit!
Sen bar de av åt kistagalleria där jag handlade en kjol, en body och två par spetstrosor. Sen handlade jag massa små saker. Sen drog vi till tåget och missade det med ca 5 sek och detta resulterade att vi fick vänta på nästa tåg som var försentat ca: 1 timme och 10 minuter, och även de resluterade i en arg och stressad Sofia. När jag kom till Märsta mötte jag Jocke typ 2 minuter sen drog vi (Jag, Jasmine och Carro) till bussen som tydligen var proppfull så vi kom inte med den och fick ta 582 istället. Men som tur hämtade mamma upp oss på Arlandagymnasiet och körde oss till Valsta Centrum där vi handlade dricka. Sen hem till mig igen, packa och springa till bussen men en minut innan bussen ska gå upptäcker jag att min mobil ligger i lägenheten. Så missade bussen ner till stationen. Så sprang in och hämtade den och bilnyckeln till mamma som skulle köra oss ner istället men precis vid bilen kommer Jasmine på att henne mobil ligger i lägenheten, toppen!
Bara att springa upp igen och hämta. Sen kör mamma oss till stationen och där missade vi bussen till Arlanda med 1 minut, skitkul! Och detta ledde till att vi skulle missa bussen på Arlanda som skulle ta oss till Skepptuna, och att vi skulle få vänta en timme på nästa buss. Men som tur fick jag tag i min brorsa och han hämtade oss på Arlanda gav oss vår dricka sen körde hem oss till mig.

Sen var de bara att fixa sig och dra till Raschke, stressad och arg som man var. Men med lite alkohol i kroppen vart dagen ändå helt okej i slutändan. Men jag ger en fet diss till SL!!!!!!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback