2010-02-12 @ 21:45:54 | Vardagsliv
Har faktiskt tänk på en sak, jag har aldrig givit er ett personporträtt av mig själv. Dags att visa vem Sofia Hurtig egentligen är?!



Jag heter Sofia Hurtig Svensson, tänk inte på de sista efternamnet. Jag vill ha ett efternamn som man lätt kan komma ihåg och lätt kunna placera mig bakom, jag är helt enkelt hurtig!
Jag är en positiv, glad, envis och klok. Egentligen finns de aldrig en dag som får mig att må dåligt, jag gillar att ta dagen som den kommer och utmana mig själv. Skolan klarar jag galant även fast jag inte är den perfekta människan i språk, men man kan alltid lära sig, och de är precis de jag gör. 
Jag springer ofta runt med ett léende på läpparna som ofta får okänt folk att hälsa på mig, don't ask why? Men ett léende kan göra mycket. Envishet är något jag tycker är ganska viktigt, man ska aldrig ge upp när man kan sin sak, men man måste också lära sig att kunna vika sig. Och där har jag en liten bristning i min personlighet, jag är FÖR envis.. Leder ofta till småproblem, tjaffs och annat negativt "fråga min pojkvän, haha"
Men ibland kan de även ge mig stora fördelar. Klok och smart är jag också. Gillar att få glödlampan ovanförhuvudet att lysa. Är mån om mina betyg och är nästan lite perfektionist när de gäller skolan. Allt ska vara perfekt!

Så nu hoppas jag att alla upplever mig som en glad och positiv tjej! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback