2010-02-04 @ 22:25:02 | Vardagsliv

Idag är en sån där dag "gråta floder" dag.
Nej positiva, glada Sofia hon gråter aldrig!
Hur omänskligt lät inte de där? Alla gråter om man inte är känslolös vill säga, men vem är det?

Till sak. Min hals svider, rösten är gone och huvudet tror han har blivit en melon.. Försöker intala han att han bara är som en golfboll men han vill inte tro mig, typiskt?!
Ska ner och bjuda halsen på varma nyhter till skillnad mot Sveriges klimat, här ska de bli teh!
Sen ska jag ta mitt häfte om kvinnlig könsstympning och lägga mig ner i sängen och njuta av ämnet!
Oh märks att jag går i skolan, börjar skriva som en lärare, bittert!
Fick VG på min svenska novell i alla fall så vart smått lycklig idag. Men nu ska jag studsa ner och dricka mitt teh sen ska jag nog försöka inviga mina sömnpiller.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback