2010-02-04 @ 16:27:09 | Vardagsliv

Hem ljuva hem!
Efter tre bittra lektioner har jag vänt på klacken och traskat hemåt!
Funderade länge på att inte gå till skolan imorse men efter många övertygelser tog jag på mig jackan och vandrade. Egentligen har väll dagen glidit på bra, två svenska timmar och en samhällslektion (missade idrotten). Fyskäms!
Nu är jag i alla fall hemma med ett hav av läxor, ungefär som Atlanten och jag överdriver inte!
Funderar att börja nere på djupet och sakta men säkert ta mig upp till ytan, bra tänkt Sofia..
Var även nere i centrum efter skolan för att köpa ny tändare och insomningstabletter för mina sjuka sömnsvårigheter. Börjar smått ledsna på dem..

Men först är de dags att värma lite bullar och slappna av.
Sen är de dags att djupdyka!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback