2010-12-06 @ 18:05:41 | Vardagsliv

Dålig uppdatering idag. Men efter jag varit på Campan har jag varit på vift nästa hela dagen.
Men äntligen sitter jag i sängen nu och tar mig tid att uppdater er lite om dagen.
Efter att jag och Kerran varit på Campan gick vi upp till Cillan för att dra några partier vändtia. Senare kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Maxi för att handla lite små saker, bland annt ett pepparkakshus som jag och Kerran ska designa imorgon, yeh!
Sen när jag kom hem sprang jag till Ica Valsta och hämtade ut en packet, men säger inte vad det var i de, för de är presenter/julklappar. Spännande va?

Men nu ska jag tina tigerräkor och städa lite, hörs senare!



Kerra läser lite härliga julklappstips från Siba!



Mamma har lärt mig att man alltid ska klippa kort! Positivt för då kunde jag bygga pussel sen! :D



Det hemliga paketet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback