2010-12-08 @ 19:20:17 | Vardagsliv
Kors i taket, båda blondinera var med på idrotten idag, inte varje vecka de händer!
Kom precis hem efter att ha varit och handlat med pappa, skulle även hämta mitt indtruduktionskit från McDonalds, där bland annat avtalet låg och lite bifogade material om säkerhet och hygien. Bara att börja läsa? Min proanställning börjar nästa onsdag, spännande!
Men precis i detta skede sitter jag och äter porre och ska snart slå på tv:en, för som alla vet börjar halv åtta hos mig och en kvart, och de vill man ju inte missa i första taget! Sen ska jag packa väskan och fara ner till baby och sova där. Bör även göra klart min sista uppgift på historia frågorna, men får ta tag i de senare.

Sen imorgon blir de ÄH med HR för båda blondinerna. Där skall de jobbas algebra och linjära funktioner! Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback