2010-12-13 @ 17:56:36 | Vardagsliv

Har helt glömt bort att berätta för er att jag var på trafikskolan idag (Conny's). Men om ni läser Cillans blogg så har ni säkert koll på att jag varit där. Som sagt kan jag ju medela att min första körning gick bra, körde runt aspen ett 10 tal gånger, trevligt!
Men nu ska jag iväg igen och hälsa på min lilla mormor. Men nu ska få några njutningsfulla bilder från när jag var hos Cillan. (Efter jag var hos optikerna gick jag till Cillan) Beställde även en ny tid hos Optikern nästa torsdag då jag ska börja kolla på linser. Men nu ska jag fara, puss!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Stygg jag är :$

2010-12-13 @ 18:10:15
URL: http://missbrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback