2010-12-20 @ 21:48:04 | Vardagsliv
Dagen har varit sjukt stressig.
Somnade med migrän igår så kunde i princip glömma att gå till skolan idag. Men jag tog mig ner till mitt omprov i matte i alla fall, vilket jag kände var jätteviktigt. Sen efter de begav jag mig till Conny's för att övningsköra. Börjar gå bättre nu i alla fall, kan i alla fall parkera,växla, backa m.m. Känns jättebra, man lär sig så sjukt mycket fortare av att gå där nere och åka med en som vet vad man ska tänka på. Så de börjar nästan bli kul att få köra nu, längtar smått efter ett körkort.. Men de är ju trots allt mindre än 4 månader kvar.
Men snart kommer jocke hit, vägrar att sova ensam hemma. Men han är alltid gullig och kommer!
Men ska faktiskt plugga spanska nu, sista provet och riktiga skoldagen efter mitt efterlängtade lov! Puss!


Kan inte bli så mycket enklare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback