2010-08-28 @ 11:26:12 | Vardagsliv
Tjaa!

Förvånar mig själv att jag faktiskt redan är vaken! Men Hanna ligger fortfarande och snarkar vidare, hon förvånar mig desvärre inte! Vilket inte var ovanligt!
Igår vart väll en hyffsat lugn kväll. Efter skolan tog jag, Hanna och Maggan hål i våra öron, en ren impuls grej, typiskt! Hanna tog sitt hål i den där konsitga saken i örat, i mittet? Jag är sjukt dålig att förklara, haha!
Sen tog jag och Maggan ganska högt upp i örat, haha för att förenkla detta visar jag en lite bild.

Maggan och jag tog vid den röda fläcken medans hanna tog i den konstiga saken, haha!




Efter detta håltagande drog jag och Hanna hem till mig käkade och chillade, sen bar de av mot Cissi. Vi stannade inge vidar länge men fick av några få skäl med mig, Max, Philip, Adam och Ludde hem till mig. Efter att Adam och Ludde dragit lyckades Philip spilla ut ett helt glas med sprite i min tygsoffa och sedan få med en Iphone från mig.. Lyckat! Efter att Philip och Max drog fick jag och Hanna äntligen somna...

/ Sofia Hurtig Svensson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback