2010-04-05 @ 13:59:46 | Vardagsliv

Tre saker ni inte vet om mig...

1. Jag har bara fått tre framtänder längst ner. Detta resulterar även med att jag har en ganska stor glugg längre bak bland mina tänder.

2. Jag avskyr ost.

3. Som yngre (klass 5-6) hade jag lätt acne.. Tur att man var liten och förträngt de. Men de leder till att jag i dagens läge jättelätt får finnar, antingen tvättar man ansiktet för mycket vilket gör att du får finnar (man får inte vara för renlig av sig) eller att man slarvar en kväll med sminket. Men jag har de som vana att tvätta ansiktet regelbundet och rätt nu och har inga vidare problem i dagens läge.. (Y)



En riktig närbild, haha. Visar att lätt acne kan försvinna snabbbt!
Ska tipsa senare om bra krämer.. Puss!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer
Postat av: missbrag

Jag visste alla tre, du har ju trots allt beställt en cb utan ost med mig :D

2010-04-05 @ 19:42:42
URL: http://missbrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback