2010-04-13 @ 20:14:46 | Vardagsliv

Har lovat att rekomendera lite ansiktsprodukter som lindrar akne.
Jag har lite klara favoriter när de både gäller budget och de lite mer exklusiva.

Bild1: En anisktsmjöl som tar bort sminket.
Bild2: Ett aniktsvatten som renar ansiktet
Bild3: Stioxyl som lindrar finnar. Finns både i 5% och 10% beroende på hur mycket akne du har. Tänk på att bara lägga gelen där de är som mest drabbat, var även försiktig i börjar när huden i ovan. Riktiga rodnader kan uppstå!

Försök håll dig inom samma hudvårdsserie, de ger oftast bäst resultat! Därför tycker jag apotekets egna märke L300 är både billigt och effektivt.

 

Om man vill ha något mer exklusivt rekomenderar jag Yvonne Rydings serie. Vilket kan kosta runt 800-1000kr för alla tre krämer. Men jag tycker fortfarande man kan använda stioxyl som en extra kräm!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback