2009-09-20 @ 19:37:50 | Vardagsliv



Söndag:
Dagen har varit jättetråkig! Bajstråkig!
Jag vaknade kanske runt tio tiden, bäddade rent i min säng, dammsög, tvättade någon hylla & vattnade blommorna, suck! Men sen kom den fruktansvärda mensvärken och detta slutade med att jag varit sängliggande hela dagen!
Tänk vad hemskt?! Att må såhär dåligt är inte kul. Men som tur är jag iaf ledig imorgon, och hade velat vara med kära pojkvän idag. Men vilken skola har han valt, Töntius? Man ba: Herregud, begå självmord! Så han hade tydligen skola imorgon...
Aja i alla fall så kommer jag istället vara med min syster som är bäst imorgon.. Men dags för mig att eeh? Farma!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback