2009-10-05 @ 19:48:43 | Vardagsliv

Hej och välkommen hem till mig!
Som ni märkte idag har jag uppdaterat en del under lektionstid, men vi har i stort sätt bara jobbat i datasalar.
Efter skolan gick jag, Jasmine och Carro till gymmet och tränade lite sen åkte jag ner till centrum och hämtade ut mitt ID-kort. Mamma väntade på mig och vi drog till Uppsala och shoppade lite.
Vart två par nya skor, ett par jeansleggings, ett baslinne, en svart minijacka och en äppelpaj på donken! Men pajen var man ju värd eftersom man varit på gymmet, visst?
Bilder på kläderna kommer upp senare ikväll för nu ska jag plugga matte, sen ska jag åka och hjälpa Farmor.
Puss!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback