2009-10-27 @ 11:39:01 | Vardagsliv
Godmorgon!
Vaknade av att min msn hade loggat in och min kära syssling "bokstavligen" bombaderade mig!
- Biitch vakna!
- Bitch?
- Hörrö din bitch kom till Märsta, åk moppe vettja.

Har människan blivit galen, moppe? Aldrig att jag utsätter Herkan för en sån hemsk resa.
För de första: De är de kallt ute, och jag skulle aldrig sätta mig på moppen och se ut som en isbjörn!
För de andra: Menar hon på fullaste allvaret att jag ska åka hem på kvällen med moppen igen då de är ännu kallare?
För de tredje: Herkan är avställd och jag tänker inte åka ute om de är halt. Då kanske jag vurpar, och de vill jag ju verkligen inte göra!







Lite bilder ifrån Ljusdal som aldrig publicerats.. Men här fick ni se några!

/ Sofia Hurtig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback