2009-10-18 @ 02:00:04 | Vardagsliv
Hej allesammans!
Ja de här är straffet på att jag sov hela dagen, för nu är jag super pigg.
Jocke har också somnat, så har ingen att messa med, urtrist!
Imorgon är sista dagen på den här helgen sen är de bara en jobbig vecka till i skolan och sen äntligen höstlov!
För er som är lite nyfikna och vetat var jag har gjort i helgen så ska jag väll förklara, hihi.

Fredag: Slutade efter första lektionen, så åkte hem till Farmor. Sen runt två åkte jag med henne och handlade sen hämtade vi upp Jocke och åkte hem till mig.
På kvällen såg vi film och spelade Monopol, inte kul! Jocke är en urdålig förlorare och vart bara sur! -.-'

Lördag: Skjutsade hem Jocke, sen åkte jag och Mamma och shoppade lite. Men var inte på något shoppng humör. Köpte ett midjeskärp, inget mer. Sen såg jag ett par skor som Mamma köper till mig imorgon, mums! Sen åkte vi och hämtade ut mina kläder i från aik shoppen som kommit och mitt sminkpacket.

Söndag: Plugga, trist! Shoppa lite sen åka och kolla på Jockes match. Sen får vi se vad som händer, troligen vara med han efter.

Men nu är det dags för mig att krypa till kojs. Puss!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback