2009-10-29 @ 19:22:59 | Vardagsliv

Hemma igen och något fattigare, men vad gör det en person som är stenrik?!
Okej åkte till Uppsala enbart för att lämna in min mobil på lagning, killen i kassan var hur snygg som helst men han kunde fan inte sitt jobb KATASTROF!
-
Okej men fick du med allt nu?
- Haha, ja kanske. Asså jag har ingen utbildning.

Man ba, stick?! Nej men de visade sig att han inte ens fått med hälften av vad jag stått och rabblat, idiot!
Så vi gick till någon kines som var mycket bättre, tumme upp till kinesen!
Klar snackat om kineser, sen gick vi in på elgiganten för jag ville ha en ny mobil mendans min är på lagning så fick en sony ericsson S312 "bild kommer".



Elgiganten 1500kr

Sen åkte vi till Gränby Centrum där jag handlade.
Jeansleggings ifrån VILA - 299kr
Svart bastopp GINA - 129kr
Vitt baslinne GINA - 129kr
Tubklänning VILA - 179kr

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback