2009-10-01 @ 21:58:58 | Vardagsliv

Hej allesammans!
Ennu en dag i skolan avklarad. Dagen var väll egentligen ganska soft, vi hade bara språk, svenska, engelska och idrott. Så man kan säga att vi har språkdagar på torsdagar. För när vi har idrott har vi även det med Conny's grupp och alla i den gruppen är engelsktalande, så då är det bara att visa sina gudomliga egenskaper.
Fick tillbaka mitt spanskaprov idag, MVG. Jag måste vara smart? Öppnade knappt boken för det här provet, språkresan kanske gav något i alla fall?

Efter skolan drog jag och solade, sen gymmade jag efter.
Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till morfar och jag tjänade lite cash.
Och nyss kom jag precis hem ifrån min storebror som vi var och gratta på sin 20-års dag!

Men nu ska jag sova och jobba vidare lite på en läxa.
Puss!



/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback