2009-10-03 @ 00:04:53 | Vardagsliv

Hej allihopa!
Jag har aldrig varit såhär "fly förbannad" över något som jag varit idag. De slutade med att tårarna sprutade åt alla håll. Men för att lugna mig behövs bara en ducsh, så ställde mig där i ca: 1 timme sen var jag ganska lung igen. Imorgon ska jag utföra skiten som gjort mig så arg, hallansvaret!
Folk förstår verkligen inte vissa saker, men tar inte upp något här.
De kommer i alla fall resultera med att jag missar min brorsas 20-års fest, tack arlanda ibk!
Sen har jag även beslutat en sak till, men de kommer ni nog märka..



Något jag saknar, Sigtuna IF F93, Gothia'08..

/ Sofia Hurtig.


Kommentarer
Postat av: Ellan

detsaknar jag också! <3

2009-10-03 @ 13:28:34
Postat av: missBrag

Sakna gothia!

2009-10-03 @ 16:27:19
URL: http://missbrag.blogg.se/
Postat av: Chanel

JAG SAKNAR OCKSÅ!

De som är så jävla synd är att vi skulle försöka dra igång de igen är de as många som skulle tacka nej på grudn av att dem inte har tid. Tror inte Elvira och Annika skulle säga Ja direkt till exempel. Malin spelar i ett annat lag osv osv. Sen är det ingen hemlighet att Peter sabbade en hel del. Tror inte vi skulle komma undan från det heller... Det är jävligt synd att laget slutade så här.

2009-10-04 @ 00:58:25
Postat av: Sofia

Sv: Chanel

Nej jag håller med dig, tänk alla cuper vad kul vi hade! :(

Många roliga minnen har det givit iaf! :) <33

2009-10-04 @ 11:03:34
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback